ماهنامه اصلاح دبيرخانه امربه معروف و نهي ازمنكر پايگاه حضرت سكينه (س)حوزه مقاومت حضرت زينب(س) شهريور1395
همراه با ايات وانوار مقدس الهي
يا ايهاالذين امنوا ان تتقوا الله يجعل لكم فرقانا
اي كساني كه ايمان اورده ايد اگراز مخالفت فرمان خدا بپرهيزيد براي شما وسيله اي جهت جدا ساختن حق ازباطل قرار مي دهد. انفال/29
پاي درس مقام معظم رهبري "مدظله العالي"
فرصت ازدواج و ارام گرفتن دريك مجموعه خانواده يكي از فرصت هاي مهم زندگي براي هرمرد و زن است .اين يك وسيله اسايش ،ارامش روحي است.وسيله دلگرم شدن به تداوم فعاليت هاي زندگي است.
"مقام معظم رهبري –خطبه عقد مورخ 9/12/80"
ياد ياران سفر كرده بخير:
ان روز به مسجد نرسيده بود براي نماز به خانه امد و رفت توي اتاقش. داشتم يواشكي نماز خواندنش را تماشا ميكردم. حالت عجيبي داشت.انگار خدا درمقابلش ايستاده بود طوري حمدوسوره را ميخواند مثل اينكه خدا را ميبيند.ذكرها را دقيق و شمرده ادا ميكرد.بعدها در مورد نحوه خواندنش ازش پرسيدم گفت:"اشكال كارما اينه كه براي همه وقت ميگذاريم جز براي خدا! نمازمون رو سريع ميخونيم و فكرمي كنيم زرنگي كرديم اما يادمون ميره اوني كه به وقت ها بركت ميده فقط خود خداست."
/ مسافركربلايي،ص32،نوجوان شهيد عليرضاكريمي/
پاي درس ايمه اطهار(ع)
امام صادق (ع):روابط زن و شوهر نيازمند سه چيز است ،كه يكي از انها درمقابل ديدگاه زن براي بدست اوردن قلب اوست و زن نيز سه چيز نياز دارد كه يكي از انها اراستگي نيكويش دربرابرشوهراست.
بحارالانوار ج78 ص237
*********
در خیابان به من گفت:
در این گرمای تابستان زیر چادر آب پز نمیشی؟
و بعد انگار کسی در گوشم گفت:
«...قل نار جهنم أشد حرّاً»
بگو که آتش جهنم بسیار سوزان تر است
*********
به راستی حجاب چیست که شاهدان حقیقت چنین عاشقانه با قطره قطره ی خونشان به آن سفارش میکنند؟
. شهید محمد محمودی:
حجاب شما از خون ما که در جبهه ها میریزد،برای دشمن کوبنده تر است
شهید احمد پناهی :
حجاب شما سنگریست آغشته به خون من که اگر آن را حفظ نکنید به خون من خیانت کرده اید.شهید ابراهیم هاشمی:
حجاب شما به خون ما رنگ میبخشد
شهید یعقوب ابراهیم نژاد:
به خدا قسم اگر میدانستم با هر بار که خونم ریخته میشود بی حجابی آغوش حجاب را دربر میگیرد حاضر بودم هزاران هزاربار کشته شوم.
***********
جملات زیر بخش هایی از وصیت نامه تعدادی شهدای 8 سال دفاع مقدس است که پیرامون امام زمان بیان شده است. شاید با خواندن این جملات بتوان عمق اعتقاد شهدا به منجی آخر الزمان و هدف آن ها از جنگ را دریافت. و شاید این دلنوشته ها که عاری از تکلُف و ریا هستند بتواند راه را برای ما که باز مانده ایم بهتر بنمایاند. اما هر چه هست ارزش یک بار خواندن را دارد...
************************
ای ملت مبارز و مسلمان! دعای فرج را زیاد بخوانید، زیرا که امام زمان(عج) خودش فرموده این دعا را بسیار دوست دارم.
شهید مجتبی عالم کار
************************
آنان که در جبهه حضور یافتند، امام زمان(عج) را زیارت کردند از یاران امام زمان(عج) هستند ولی آنان که در جبهه نیامدند شیطان را زیارت کردند.
شهید برات قرجه
************************
در وقت نماز، برای فرج امام زمان (عج)... دعا کنید.
شهید عیسی نیک نظر
************************
کاری را انجام دهید که موجب خشنودی قلب امام زمان (عج) گردد.
شهید غلامرضا عقیقی
************************
به جان امام دعا کنید، که امید اسلام است و همیشه انتظار فرج امام زمان(عج)را بکشید و همیشه برای فرجش دعا کنید.
شهید محمدرضاهادی
***********
اقاجان ...
با یاد تو نشسته ام، در راهی که عبور کنی، میخواهم در آخرین غروب زندگی برجای پای تو نماز بگذارم؛
ای غریبه همیشه آشنای من، مهدی جان! بازگرد دیگر جانی نمانده است.جوانیمان رفت و نیامدی... الوعده الوفا...
ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﯾﺎﺭ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ
ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻧﺶ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ
ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺭﺍ ﺑﺮﻕ ﻧﮕﺎﻫﺶ
ﻣﯽ ﮔﺰﺍﺭﺩ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺭﺍﻫش
ما را در سایت عطریاس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16